antrenament picioare

O mare parte dintre persoanele care se antreneaza la sala se concentreaza mai mult pe partea superioara a corpului, neglijand picioarele. O greseala imensa deoarece antrenamentul picioarelor are mai multe beneficii decat crezi, fie ca vrei sa-ti cresti masa musculara, fie ca vrei sa slabesti. Noi iti oferim cinci argumente care sa te motiveze sa integrezi exercitiile pentru picioare in antrenamentul tau:

  1. Masa musculara mai mare. Mai multe studii arata ca genuflexiunile si indreptarile stimuleaza eliberarea de hormoni de crestere si testosteron mai mult decat orice alt exercitiu. Acesti hormoni contribuie natural la cresterea masei musculare.
  2. Arzi mai multe calorii! Daca lucrezi grupele mari de muschi, cum ar fi musculatura spatelui sau picioarelor, organismul va arde mai multe calorii deoarece acestea solicita mai multa energie.
  3. Un corp armonios. Pana la urma cu totii ne dorim o infatisare placuta, iar neglijarea picioarelor in timpul antrenamentului poate duce la o asimetrie evidenta. Un corp bine lucrat in partea superioara trebuie completat de niste picioare pe masura!
  4. Mai multa forta, mai putine accidentari. Niste picioare mai puternice vor creste forta partii superioare a corpului, contribuind la dezvoltarea musculaturii in general. De asemenea, genuflexiunile, fandarile si indreptarile ajuta la dezvoltarea tendoanelor si musculaturii din jurul articulatiilor si sustin stabilitatea si mobilitatea.
  5. Vointa si putere mentala. Sa recunoastem, este greu, motiv pentru care cei mai multi dintre noi evitam exercitiile pentru musculatura picioarelor. Acestea ne solicita fizic si psihic. Tocmai de aceea antrenamentul pentru picioare creste puterea mentala si intareste caracterul ca niciun alt exercitiu.